0
Posted in Uncategorized
December 4, 2018

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να επικοινωνήσεις με τον πελάτη μετά την 1η φορά (follow-up);

Business Tips – BT #19 / Σύμβουλος Επιχειρήσεων, τεύχος 1082, 23.11.2018, σελ. 18.

– Με μια λέξη : Δημιουργικά.
– Με δύο λέξεις : Με αξία.
– Με τρεις λέξεις : Κέρδισε το ενδιαφέρον.
– Τέσσερις λέξεις : Τίποτα σχετικά με χρήματα.
– Πέντε λέξεις : Κάτι διαφορετικό από τον ανταγωνισμό.
– Έξη λέξεις : Πρόσφερε κάτι που προωθεί την πώληση.
– Επτά λέξεις : Πες του ότι έχεις μια νέα ιδέα.
– Οκτώ λέξεις : Πες του να περιμένει ένα πακέτο αύριο πρωί.
– Εννέα λέξεις : Κλείσε ένα ραντεβού πριν φύγεις από το γραφείο του.
– Δέκα λέξεις : Μην πεις κάτι που να σε κάνει να φαίνεσαι υπερόπτης.

Το κλειδί του follow-up είναι να είσαι έξυπνος και δημιουργικός.



Έξυπνος είναι ποτέ να μην στέλνεις μια πρόταση χωρίς να κανονίζεις ένα ραντεβού τετ-α-τετ ή στο τηλέφωνο. Κάτι που να είναι γραμμένο και συμφωνημένο. Κάτι που να σε φέρνει πιο κοντά στην πώληση.
Δημιουργικός είναι να δείχνεις στον πελάτη γιατί πρέπει να αγοράσει από εσένα αλλά όχι επιτακτικά.

Κανόνισε αυτό το ραντεβού και δείξε ότι γνωρίζεις τον ανταγωνισμό και γιατί εσύ ξεχωρίζεις.
Παρατήρησε τι υπάρχει γύρω σου και κάνε ερωτήσεις.
Κάνε προτάσεις.
Δώσε το χρόνο στον πελάτη σου να αξιολογήσει τις προτάσεις σου.

Αν τα κάνεις όλα αυτά, οι πιθανότητες επίτευξης μιας 2ης πώλησης αλλά και μιας μακρόχρονης συνεργασίας μεγαλώνουν.

Επιμέλεια άρθρου : Τρύφων Παπαδόπουλος



http://www.symboulos.gr/index.php?option=com_phocadownload&view=category&id=2&Itemid=170

FB Tags:
#sales #πωλήσεις #followup #επικοινωνία #business #δημιουργικότητα

Comments & Reviews

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*